Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tilaustuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta ellei kyse ole materiaali- tai valmistusvirheestä.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, ota välittömästi yhteyttä lähimpään postikonttoriin sekä myyjään.
Asiakas maksaa palautuksen. Palautuksesta aiheutuneet kustannukset hyvitetään asiakkaalle, mikäli tuote/toimitus on ollut virheellinen. Postiennakolla lähetettyjä palautuksia ei lunasteta.
Palautuksissa tuotteen hinta palautetaan ostajalle. Jos alkuperäisen tilauksen tuotteista palautetaan vain osa, alkuperäisiä toimituskuluja ei hyvitetä. Jos koko tilaus palautetaan, palautetaan myös alkuperäiset toimituskulut.
Vaihdosta tai palautuksesta on aina ensin sovittava myyjän kanssa (info@koidesign.fi). Myyjä toimittaa tämän jälkeen sähköpostitse tarkemmat palautusohjeet.

Riitatilanteet
Jos kauppaa koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi) ja tietysti myös myyjätahoon.